Alla inlägg under juli 2010

Av Eva Gustavsson - 1 juli 2010 12:28

Har ju en hemsida, som jag har försummat mycket, har en blogg på blogtown. Gillar blogtown men det är lite tråkigt när man ska lägga in bilder för då måste man först ladda upp dem på ngt cyberalbum och sen länka därifrån. Därför har jag letat lite bland olika bloggplatser, föll för denna då det var lätt med bilder. Så ja Sussie jag ska länka den från hemsidan. Har bara inte bestämt mej 100 än om det är denna jag ska ha  .Vi är inne på halva semestern har haft sån jäkla tur med vädret det har varit kanon   vi har    och   varje dag. I tjen har det varit 22-24 grader varmt i rölången är det 27 grader. Inte klokt vad härligt och vad vi njuter, dock har våra små utflyckter blivit uppskjutna då vi tycker att det är för varmt att sitta i bilen i flera timmar och ingen har gnällt över att vi har åkt och badat varje dag. Igår var det mulet så då åkte mannen och jag till Norrköping för att leta efter födelsedags presenter till Nora, gick väl sådär. Nä ska ta och tvätta lite idag man får passa på när det är mulet. Det ska ju bli kanonväder till helgen.   

Nora som blir 8 år på söndag   

Ovido - Quiz & Flashcards