Alla inlägg under februari 2012

Av Eva Gustavsson - 13 februari 2012 07:41

Sitter just nu och lyssnar på debbat om LCHF på TV4, jag har ju ätit det sen 1 juni, men det har blivit lite för mycket unnande nu sen jul. Men jag vet inte, om jag kommer klara att gå ner mer har gått ner 20 kg, vill ju gå ner 30 till men så när man har folk runt omkring sig som har skött sig i alla år och endå får stroke och cancer m.m då undrar man om man inte ska unna sig lite då och då.   

Tove stack igår precis när vi skulle äta, utan ett ljud och hon svarar inte i telefon eller på sms    Jag vet inte vad jag ska göra, vi har varit på soc där var det som om vi var i vägen, jag har ringt Bup de hänvisade till soc, jag har iaf beställt tid för hälsokontroll, då jag tycker hon är ovanligt trött. Får se vad det ger, nu är vi inne på 6:e skolveckan och inte en dag i skolan än, konstigt att inget händer vi har ju en skollag i sverige, ja den verkar inte fungera iaf.

Själv mår jag skit   man tänker hela tiden, man är orolig jämt, mina eksem som jag gick och behandla är tillbaks med full kraft så det var ju ganska onödigt att åka 25 ggr och sola men just då var dom bättre iaf.


Helgen är över och vi har inte gjort så mycket, i Lördags kom mina svärföräldrar på besök de kom från thailand i tisdags, jag fick ett halsband jätte fint    i söndags var vi och hälsade på mina föräldrar sen har vi varit ute och gått inte direkt så långt men iaf min lilla runda som jag kallar den, den som jag ska gå i veckorna när jag jobbar men som jag inte har gjort än. Mycket snö så det blev att pulsa så man var svett när man kom hem så lite gav det nog men bättre än inget.


Lilla Rut är ju iaf alldeles för go       

 


Men hon är helt galen leker som bara den, jagar katter busar ute i snön, biter på saker ja listan kan göras lång ha ha

så här är hon mesta tiden

 

Full fart medvetslös     

Ovido - Quiz & Flashcards