Alla inlägg under februari 2015

Av Eva Gustavsson - 25 februari 2015 07:06

det var typ länge sen jag bloggade sitter just nu på Uppsala pendeln 2:a varvet av 4 innan jag får ta tåget hem. Har fått valpar eller rättare sagt Rut har, dock har jag ångest då jag inte kan regga dem var inte 100 på att ta valpar igen på henne, men nu har hon iaf fått 4 st 3 tikar och 1 hane alla döpta efter städer i USA . Tänk om jag inte får dem sålda katastrof, jag vill ju köpa en reggad tik som jag kan ställa ut och sen ta valpar på har ju molly också som är reggad som vi ska ställa nu i sommar anmäld hitills till Strängnäs och Stockholm, ja vi får se hur det går på den biten. Har kommit in i värsta svackan just nu eller hela vintern har ångest för 50 tycker att livet håller på att rinna ut. Usch har inga positiva tankar hoppas verkligen att det blir bättre. Har inte tränat sen operationen av gallan, äter alldeles fel och en massa snask. Har bestämt mej för att ta tag i mina promenader och hoppas att jag då mår bättre och sluta äta godis. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta upp min macka och kanske börja blogga lite mer.

Ovido - Quiz & Flashcards