Alla inlägg under april 2013

Av Eva Gustavsson - 23 april 2013 18:09

Ja då äter man blodtrycks medicin och fick även höra att mina prov som jag tog innan alaris inte heller var bra så dom ska jag ta om. Jag känner igen skillnad nu mot innan lite tröttare kanske ja så nån gastric bypass blir det inte för mej v21 iaf så jag får vänta till hösten. Annars har det inte hänt så mkt åker med Rut till parning men än har det inte tagit hon ställer inte upp sig får väl se om vi kan få till det vore kul med valpar :-) i helgen har Nora haft tränings match mot viken hon har blivit så himla duktig stolt mamma. Och så har vi varit på dop i Kolmården då Jonas och Elin döpte sin son Wille . Nu är det jobb till måndag sen går jag 6 dagar ledigt :-)

Av Eva Gustavsson - 15 april 2013 09:35

Ett ånglok ngn stans utanför där jag bor synd att dom la ner smalspåret på 60-talet


 

Av Eva Gustavsson - 14 april 2013 19:30

Åkte från Stockholm till Venedig för första gången i Sverige vilket häftigt tåg 130 år gammalt tåg som är ny renoverat och bara i lyx och glamour inte för att jag är en tågmupp men detta var hur häftigt som helt. Tänk att få åka med det bilderna talar för sig själva se och njut

Av Eva Gustavsson - 12 april 2013 10:41

Blir det för mej i Gävle då jag har jobbhelg och har övernattning där.

Har vår shoppat convers till mej och mina flickor har varit en stor motståndare till dessa skor, men nu har jag shoppat och jag är grymt överraskad mina sitter som smäck jätte sköna :-) Nora fick ett par grå, Tove ett par mörkblå och jag ett par vita som båda flickorna sa mamma de där kommer du skita ner direkt kanske det men tycker de vita var fina.
Har hört att man inte ska äta bär då de kan ge en hepatit men vad man än äter kan man få cancer mmmmm så jag tänker fortsätta äta bär sådetså.

Mys i soffan med hundarna får avsluta mitt inlägg

Av Eva Gustavsson - 9 april 2013 21:04

Från hell har vi. Så jävla trött på deras gnäll om våra hundar ?.

Mår sådär inte helt frisk än men ska iaf åka och jobba på torsdag.

Nora ? har gjort fruktsallad som jag ska mumsa på

Av Eva Gustavsson - 5 april 2013 13:01

Ingick inte i min planering    är helt igen kokt och ont i halsen och huvet jäkla skit   typiskt när man ska ha ledig helg också.


Och snön den ligger kvar, vill att det ska bli vår, längtar efter att ta mina små hundar ut på min slinga, men än går det inte då det är så mycket snö   

 

Och att det ska bli varmt så man kan åka och sola och bada

 


Fick idag prover från modifast ska prova dom och se vilka jag gillar sen när jag är frisk ska vi köra på.


Men nu är känner jag mej

   


Ska ju kolla upp mitt blodtryck också, den 16 april sen ska jag ringa alaris i Motala och se om jag får op.


Ha en skön helg, själv ska jag försöka bli frisk

Ovido - Quiz & Flashcards