Alla inlägg under november 2011

Av Eva Gustavsson - 10 november 2011 09:56

Mår sådär ska jag nog säga, är fruktansvärt trött, lite yr. Hoppas att det går över annars får jag nog ringa och kolla upp det. När det gäller vikten går det sakta sakta, men jag är stolt -17 kg sen 1:a juni.   Har kommit igång lite smått med mina promenader igen, det kanske kan sätta fart på förbränningen. Det som har hänt sen sist, är att vår frysbox har gått sönder, allt kött åt fanders mycket trist men det är sånt som händer. Tove provar på att vara fodärvärd till en häst i Eriksberg   tror det kan bli riktigt bra, nära med och sen slipper hon vara i sörby, de kommer inte så bra överens där tjejerna starka viljor från alla håll. Robba och jag försöker att övingsköra så mkt det går, men det är svårt då jag jobbar så mkt olika, men på höstlovet åkte vi en del. Det blir nog så att vi behåller v70 och Robba för köpa golfen av oss. Det är en bra liten första bil. Ska göra något riktigt kul snart med ska bli modell för en dag på modellfabriken, det ska bli jätte kul, Bettan på jobbet ska hänga med då Elli inte kunde.  Nä nu ska jag duscha sen blir det att åka till jobbet och en tur till sala västerås slutar sent ikväll, och i morgon åker jag till västerås igen och helgen ska jag tillbringa i strängnäs som stationsvärd det kan ju bli intressant ha ha tror inte jag har varit i strängnäs förut  .  

Ovido - Quiz & Flashcards