Alla inlägg under maj 2015

Av Eva Gustavsson - 24 maj 2015 12:23

tiden bara försvinner, valparna som Rut fick är sålda alla 3 lilla Santa Clara dog tyvärr. De andra 3 mår bra och har kommit till toppen hem är så glad för dem.
Och valpen jag skulle importera det blev inget då det visade sig att hon hade underbett. Så nu har jag köpt en i Sverige som jag ska hämta på tisdag Lilla Asta .

På tisdag ska Nora , Tove , Kevin och jag åka till Ullared och på hemvägen hämtar vi lilla Asta.
Annars är det inte så jätte kul nu min svärmor hennes cancer har inte blivit mindre och min pappa är nyopererad cancertumör i tjocktarmen, min man är deprimerad och jag har ångest och deprimerad har sagt ifrån om all uppvaktning har anmält att jag kan jobba så jag slipper vara hemma.
Fy jag känner att livet håller på att ta slut och tänker vad har jag gjort och vad har har jag inte gjort och allt man skulle vilja göra som man inte hinner fy fan
Har ingen livsglädje

Ovido - Quiz & Flashcards