Alla inlägg under september 2015

Av Eva Gustavsson - 11 september 2015 18:23

Sitter jag i Västerås park och väntar på mitt tåg, här har dom haft nollning, de som har gått förbi mej har varit nedkletatde av mjöl, ägg och en massa annat de luktade även ättika ha ha .
Har varit på hemmakväll och köpt lördagsgodis till Nora och mej. Resten av familjen är duktiga och äter inte godis, det borde inte jag heller göra.
Men jag har svårt att låta bli
Iaf så brukar jag gå till hemmakväll och måste nog rangordna
På första plats kommer faktiskt Västerås bra utbud snyggt rent och trevlig personal på andra plats kommer Norrköping också där rent och snyggt trevlig personal på tredje plats linköping inte lika mycket utbud men rent personal inte så bra
På sista plats kommer Gävle skitigt och dåligt utbud och otrevlig personal dit kommer jag inte gå något mer.
Det var det
Vi jobbar och sliter händer inte mycket. Molly har fått valpar nedkom med 3 tikar och en hane hon är hos uppfödaren då det är hennes valpar. Sen är Molly vår helt och hållet. Tove har tvingat en melle och får den på jullovet hoppas att hon vet vad hon gör. Vi har varit på Metallica vilket var riktigt dåligt, och min semester närmare sig hade tänkt att jag skulle åka till narvik men jag gör inte det det blir annat som mat lagning och ev tapetsering om jag klarar det

Ovido - Quiz & Flashcards