Alla inlägg under juni 2011

Av Eva Gustavsson - 20 juni 2011 11:48

Oj skulle vad jag skulle blogga hm, det har hänt en del. Tove har konfirmerat sig,

  Vi har beslutat i samråd med Tove att i höst ska hon börja på waldorf och gå om 8:an. Jag tror det kommer bli jätte bra, lite skola, lärare som tycker om sitt jobb.  . Men då har vi gjort vad vi kunnat iaf. Vi har haft skolavslutning i Ringarums skola , underbart att höra barnen sjunga, och prästen höll ett underbart tal för skolungarna.   Jag har 4 underbara semesterveckor att se fram emot   veckan har inte börjat så bra än kallt och regn. Men det är skönt att bara vara ledig. Syrran har kommit hem och ska vara hemma hela sommaren. Så Dinas kanin har fått flytta hem till dem.

  Dina är överlycklig  . Och igår var vi och hämtade Jockes nya stjärna, han har fått en waika av mej.

   Hon är jätte söt, liten och lite rädd än men hoppas att det går över. Tove pluggar för moppe kortet, hon skriver upp på onsdag hoppas hon klarar det   men det är svårt, dom får både bil och moppe frågor. I morgon ska Robba börja med sitt bilkörkort teori först, och så ska vi gå en handledarutb så han får övningsköra med mej. De ringde precis och sa att dom fått återbud, men idag kan jag inte då Nora har ridavslutning. Äter LCHF sen 3 veckor, och det går väldigt bra, dock är jag godissugen men skam den som ger. Nä nu ska jag ge den lilla Bella mat, och blir det dåligt väder så blir det blogg oftare  .

Tjing  

Av Eva Gustavsson - 11 juni 2011 14:29

Har mkt bilder som jag skulle vilja ha här på bloggen men, hittar inte kabeln att ladda upp med, nåja den kommer nog fram. Ska iväg snart till gävle, så jag har inte tid att skriva så mycket. Tänkte göra ett längre inlägg senare kanske blir i morgon när jag är hemma igen om vi har något internet vill säga   För det har ju åskat och slagit ner i telias station.

Chill på er   

Ovido - Quiz & Flashcards