Alla inlägg under oktober 2020

Av Eva Gustavsson - 7 oktober 2020 09:42

Idag är jag på väg till Stockholm och ska gå på seko möte vilket ska bli intressant, dock är jag helt ny i fack världen. Sitter på tåget och här ringer många mobiler hela tiden, nu är det en mobil som ringer men ingen svarar ? kanske är på toa vem vet.
Jocke har köpt en basset favue bretagne värsta busfröken. Jag har bestämt mig för att sluta med chihuahua uppfödning har gett bort min äldsta tik Rut till en pensionär som har jobbat som Lokförare det passade verkligen båda två Rut kunde inte få bättre hem ???. Och min yngsta chihuahua har flyttat till Ludvika till tidigare valpköpare och det var också ett jätte bra beslut ??. Så nu har jag bara 1 tik kvar, +2 till som är våra döttrars men som bor hos oss. Tanken är att jag ska skaffa en labrador tik valp vartefter.
Nej nu är jag snart framme i Stockholm

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards