Alla inlägg under april 2014

Av Eva Gustavsson - 7 april 2014 11:56

Fick åka och hämta hem en av valparna lilla Valkyria då hon inte hade råd att betala henne , det har gått sådär då hon har varit mkt rädd, men nu är det mycket bättre. Det blir nog så att hon blir kvar här är ju inte mycket för att dom ska flytta hit och dit , om inte jag hittar ngn riktigt bra. Rut har ätit en av mina tabletter och blivit väldigt sjuk, spytt och skitit men hon fick följa med idag på min promenad som var väldigt blöt idag så nu mår hon lite bättre jäkla hund, jag hann inte hejda henne hon är så jäkla snabb med att stoppa i sig både allt möjligt.
Tove har fyllt 18 år och på sin födelsedag skrev och körde hon upp och hon klarade det så nu har hon körkort jätte duktig.

En blöt molly efter vår promenad idag, igår så hade jag inte med hundarna och då sprang jag lite mer känner att jag orkar mer, men det är bra tungt än .
Nu har jag latat mej lite så nu ska jag hänga upp uniformen som jag har tvättat så den är torr till i morgonbitti usch blir att gå upp 03.30 och en tur till Gävle fram och tillbaks

Ovido - Quiz & Flashcards