Alla inlägg under september 2013

Av Eva Gustavsson - 12 september 2013 17:39

Ja ni jag trodde att min gbp skulle gå smärtfritt, då det började så bra. Men så skulle jag börja med mosad mat och åt då potatismos och köttfärsbiff som jag hade stått och gjort, på natten fick jag jätte ont i magen spydde flera gånger sista gången jag spydde var runt 10 på jobbet men sen mådde jag bra, så nu är jag jätte försiktig äter mest flyt igen och så idag har jag ätit keso med hallon än så länge går det bra får som kramp i magen ibland.
Idag var min första tur på tågen efter op och jag hade 264 och 275 morgon började med att det var växelfel i Stockholm södra så vi blev nästa en timma sena, hade tid bokad hos min tjej i Gävle som är super på ögonbrynen kl 11.30 hann precis
Sen vilade jag i soffan

Och så skulle jag hem igen då händer en grej på perrongen som gjorde mej väldigt illa till mods, en liten kille i 10 års åldern var helt hysterisk ville inte åka från sin mamma jag har aldrig sett sådan skräck hos ett barn, men dom tvingade honom usch sen går tåget sönder jippi men efter en stund så hoppar det igång men så lägger det av igen till slut kom vi till Stockholm och där blev det inställt.

Vi har varit på inoff utställning med Molly också hon blev bir och hp :-)

Och så har vi varit på Ikea maken och jag och kollat in vad vi ska ha för möbler på övervåningen när vi gör i ordning den vi fastnade för denna då man satt bra i den och så 2 fåtöljer

Om det får plats . Med jockes finger går det inget vidare usch vad jag lider med honom

Nu ska det beslutas om han ska operera bort nästa led eller annars blir fingret steloperarat det är synd om honom

Av Eva Gustavsson - 2 september 2013 09:24

Op gick jätte bra, mår hur bra helst. Så nu är det flyt i 2 veckor och sen mosad mat i 3 veckor och efter 6 veckor kan man börja äta vanlig mat. I lördags åkte Nora och jag in till Söderköping på gästabudet vi kom för sent det var inte mycket kvar att se tyvärr

På Rådhustorget var det lite liv och rörelse en gycklar grupp som uppträdde och där kunde man köpa vildsvins kebab m.m sen promenerade vi vidare mot kanalen

Där var det en lite tjejgrupp som spelade sen gick vi vidare mot Brunnsparken

Där var det öde men där hade dom riddarspelen

Så vi lärde oss att till nästa år ska man gå på dan. Annars har jag skjutsat på Jocke fram och tillbaks till Linköping vi var en vända på akuten också då han hade så ont och han hade fått bakterier i såret så nu äter han penicillin, tycker så jäkla synd om honom. Ny vecka så får vi se vad som händer

Avslutar med en bild på brinnande stubbe som stod överallt i Söderköping.

Ovido - Quiz & Flashcards