Alla inlägg under mars 2015

Av Eva Gustavsson - 24 mars 2015 18:01

igår hade jag arbetsplats träff nu börjar jobbet likna ss fy fan vi ska ange varann om vi tycker att någon ex inte gör sitt jobb, åker gratis man kan vara anonym när man anmäler sin kollega fy fan rent ut sagt.
Hade planerat på att åka på ett föredrag på kvällen i Norrköping vilket jag även hade dragit med mina goda vän Pia på, men när jag skulle leta upp adressen visade det sig att det var på torsdag, så det var bara att sms Pia och sen åka hem, stannade och handla på Willys med innan jag åkte hem vilket jag hatar verkligen hatar att handla.
Så har jag köpt en hund från Estland herregud har aldrig importerat eller exporterat förut så det blir en ny grej för mej, men ska man satsa så måste man göra det :-)
En underbar liten tik som jag hoppas mycket på hon ska ju rabies vacc och sen vara i karantän i 21 dagar så hon kommer nog vara drygt 4 månader när jag hämtar henne.

Av Eva Gustavsson - 19 mars 2015 10:26

har kommit i värsta Depp svackan, är på skit dåligt humör, blev skit förskyld så mina promenader tog stopp, mår bättre från förskylningen men är inte 100 börjar tro att det är allergi fy fan. Mina valpar växer och är hur söta som helst, dock har jag bara en tingad jag vill inte sitta med en massa valpar gahaaaaa det gör väl inte mitt humör bättre. Igår var jag på föräldra möte, det var mycket som diskuterades disco, skolresa och läger oj oj Nora hon har fullt upp plus att hon ska med sin bästa kompis till Italien i 2 v i sommar.
Tove hon har varit och tränat viltspår med hundarna, så här glad blev Bella

Annars gör hon inte så mycket, hon har äntligen fått ordning på sin bil som hon fick av oss i 18-års present så nu ska hon sälja sin 240, hon hjälper mej med valparna och fixar mat när jag inte är hemma. Hoppas hon är taggad för att börja plugga igen i höst.
Robba han håller på att sälja sin skogsgård, det är både med lättnad och sorg, lättnad för det har varit så jobbigt , sorg för att det är så vackert och att jag tror inte det var min farbrors tanke men tider förändras och han har inte det minsta intresse, så jag tror det blir bra. För pengarna ska han betala lån och ny säng, telefon och körkort det kommer bli bra hoppas han kommer in på utbildning också.
Nu ska jag fixa mej och åka till jobbet

Ovido - Quiz & Flashcards