Alla inlägg under februari 2013

Av Eva Gustavsson - 28 februari 2013 17:14

Inte idag heller :-( och i morgon är det fredag så då kommer det väl inte heller ååååå suck

Av Eva Gustavsson - 27 februari 2013 14:27

Gått 6 km i solen så härligt med sol men så dö tråkigt att gå men jag måste få upp flåset ju bättre mår jag :-) ingen kallelse idag heller suck vill ju göra detta NU

Av Eva Gustavsson - 25 februari 2013 08:03

Hitills. Jag har varit på informations mötet efter mötet var jag super taggad men det har liksom runnit av lite nu och det beror nog på all denna väntan. På mötet förklarade dom vad som väntar oss och det kommer bli tufft men jag ska klara det ? i förra veckan ringde vårdkordinatorn och frågade vilket sjukhus jag ville välja, och jag frågade vilka som hade kortast tid hon sa då bara att Motala brukar vara snabba så jag valde Motala. Det som händer nu är inte mkt jag väntar på en kallelse från dem, man ska först på ett möte och träffa alla och ta prover. Så inget är som väntans tider

Av Eva Gustavsson - 12 februari 2013 08:26

Nu har äntligen dagen kommit som jag har väntat :-) men först ska jag jobba färdigt sen ska jag ta mej till Norrköping och sen mot risängen för att hämta bilen som jag lämnade in igår för rekond och lackförsegling. Och sen kl 14 ska jag på mötet spännande :-)

Ovido - Quiz & Flashcards