Alla inlägg under maj 2013

Av Eva Gustavsson - 13 maj 2013 22:55

Har varit utan godis nu i en vecka ?tycker det går bra dock inte helt sockerfri suget är störst när man är hungrig. Idag har jag varit ledig och Nora och jag tog en tur till Lundby och köpte blommor och gurka och tomater till växthuset , stannade på Lindgrens trä och där fanns trädgårdsmöbeln jag har letat efter, Jocke kom och sa att den blir för stor ? men när vi kom hem mätte vi och den passar ?. Men han tycker den är för dyr, 8.995 men jag kommer köpa den endå kommer ångra mej annars tar vägen förbi i morgon och betalar den, om den finns kvar de hade bara den kvar och skulle inte beställa den mer , måste nog ringa och kolla att ingen har köpt den. Nä nu ska jag sova ?

Av Eva Gustavsson - 6 maj 2013 08:18

Jag har svårt att bestämma mej


 

Eller

 



eller


 


Har ju inte så jätte stort heller hm svårt   

Av Eva Gustavsson - 3 maj 2013 14:16

Oj vad ledigheten går fort redan fredag  . Idag blir det tacos här vet en som blir glad då Nora. Äter ju den där medecinen mot högt blodtryck, får sån himla halsbränna av den usch så idag har jag köpt tabl mot det med. Idag har jag varit på jysk och kollat in utemöbler, vill ha en rotting/plast möbel på altan med en infravärmare så himla mysigt. Och så hoppas jag att min make gör klart staketet och så ska jag se om jag får tag i en pergola det kommer bli så bra.

Men jag vill ha en möbel man sitter bra i, den som man satt skönast i var denna

 

Men kan man ha divan på altan ? mina barn tyckte det men jag måste åka till fler ställen och kolla. Vill ju köpa en rejäl som håller med. Och så en vägghylla att sätta ipoden på och några flecce filtar. Sen kan vi mysa hela sommaren med våra trevliga vänner   

Ovido - Quiz & Flashcards