Alla inlägg under oktober 2012

Av Eva Gustavsson - 15 oktober 2012 20:14


Nya Sedlar I Sverige 2015

 

Av Eva Gustavsson - 15 oktober 2012 15:55

Är snart slut sen nov och snart jul, herregud vad fort det går. Lilla Molly hon växer så det knakar, jag måste ta lite bilder men jag har ju aldrig tid suck, Rut hon är så svartsjuk på Molly så fort Molly kommer och lägger sig i mitt knä kommer Rut och lägger sig och liksom puttar bort Molly, de är så gulliga   . Idag regnar det som vanligt kan man nog skriva 2012 vart inget bra år som jag trodde 2011. Det har regnat bort och Tove har inte blivit bättre fast att hon nu är 16   man känner sig så misslyckad som förälder. står på en kant till ett högt berg om ngn blåser på mej kommer jag ramla ner i ett svart hål, så känns det. Dock finns det stunder som jag älskar

Som när Tove visar sin bästa sida som när hon vill allt, och då rycker upp sig och går i skolan dock håller det inte i sig som längst i 3 dagar i höst. Kilona som jag hade gått ner har gått upp   men jag har inte gjort slut med sockerkungen har ett sånt sug som är utan dess like vet inte om jag orkar just nu man måste vara stark för att klara av suget när det kommer, och det är jag inte. Gråter inte lika mycket nu som jag gjorde ett tag, men ibland så blir det för mycket. Tur jag har min Rut  

Som verkligen älskar sin matte över allt annat på jorden i ur och skur.

Nora hon är jätte duktig i skolan, vi har fått in henne på läxhjälp super bra, då vi jobbar så mycket kvällar. Robert han åker till arbetsförmedlingens choach en gång i veckan, han har också blivit av med tandställningen nu  

Nu ska jag ta och klä på mej lite andra kläder för vi ska åka till stallet Nora och jag, ska ta med de små så ska jag gå en sväng när Nora rider om det går Molly hatar halsband och koppel träning kanske jag ska skriva


Av Eva Gustavsson - 6 oktober 2012 15:02

Ja då är vi inne i oktober, och fortfarande är det jobbigt. Undrar när jag kommer känna mej tillfreds med livet ?


Det finns dock saker som gör mej glad vi har aldrig haft så mycket äpplen som vi har iår.


 

Hösten är härlig och så vacker  mitt vildvin har tagit över huset

 


Denna lilla underbaring har flyttat in Molly   

 


Men mammas älskling är nr 1 kommer alltid att vara Rut   

 


Rodedenron har satt knoppar till nästa vår :-)  


 


Idag har det varit ett underbart höstväder, jag har dammsugit ur bilarna, mannen har klippt häcken och rensat stuprännor, så bestämde vi att det blir grill ikväll :-) Nu ska jag ta Rut och ut och gå lilla rundan.

Ovido - Quiz & Flashcards