Direktlänk till inlägg 24 juli 2015

Oj oj

Av Eva Gustavsson - 24 juli 2015 09:26

Vad tiden går fort när man var liten tyckte jag att det gick så sakta nu vill jag att det ska gå sakta ha ha. Iallafall har lilla Asta kommit in i våra liv hon är så underbar

Sen har jag fyllt 50 har värsta ångesten jag sa ifrån om all uppvaktning och det respekterades skönt.
Vi har varit på acdc så jäkla bra

Och så kan jag bocka av ett av mina måsten har varit och fixat ringarna så jag kan ha dem igen.

På jobbet frågade dom om dom skulle säga grattis jag fattade ingenting men jo det kan ni väl sa jag trodde dom menade att jag hade fyllt år, men dom menade till giftermål jag sa nja min ena ring är 23 år och den andra är 10 år ha ha ha

Idag ska vi fira robba som fyllt år och i morgon drar vi till Kalmar med svärföräldrarna och ser på Robert Gustavsson sen har jag en vecka kvar att jobba och sen har jag 3 v semester
Då ska vi dra ner mot Varberg och så har vi skogsröjet och Metallica
Fullt upp

I september/oktober har jag 2 v semester då ska jag nog åka till narvik det är inte 100 än men jag planerar

Och i december åker vi till gran canaria
Med grannarna

Tjipp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Gustavsson - 7 oktober 2020 09:42

Idag är jag på väg till Stockholm och ska gå på seko möte vilket ska bli intressant, dock är jag helt ny i fack världen. Sitter på tåget och här ringer många mobiler hela tiden, nu är det en mobil som ringer men ingen svarar ? kanske är på toa vem ve...

Av Eva Gustavsson - 25 maj 2018 17:18


Tror att jag måste skriva av mej lite, min uppväxt var inte den bästa usch när jag tänker på den får jag ångest, uppväxt på bondgård med en djävul till pappa, när jag var 6 år så förgrep han på mej, sen höll det på tills jag var 13 år när jag var 13 ...

Av Eva Gustavsson - 4 januari 2017 08:34


Tänk va redan 2017 2016 var ett riktigt skitår min kära svärmor flyttade till himlen hela året har fyllts av sjukdomar och vänner kollegor som lämnat jordelivet. Året som gott har vi åkt runt och ställt ut molly och Asta med blandade resultat. Nor...

Av Eva Gustavsson - 31 januari 2016 14:19

Redan in en bit på 2016 herregud det är inte klokt, när man var liten tyckte man att det gick så sakta men nu vill man bromsa. Om jag tittar tillbaks på 2015 så tycker jag nog att det var ett bra år, Rut fick valpar 4 st 3 i livet, Asta kom till oss,...

Av Eva Gustavsson - 11 september 2015 18:23


Sitter jag i Västerås park och väntar på mitt tåg, här har dom haft nollning, de som har gått förbi mej har varit nedkletatde av mjöl, ägg och en massa annat de luktade även ättika ha ha . Har varit på hemmakväll och köpt lördagsgodis till Nora och...

Ovido - Quiz & Flashcards